
Dorpsbelang heeft van de gemeente een zak bloembollen gekregen om het dorp op te fleuren. Deze moeten nu geplant worden. Helpt u mee?
Dinsdag 9 december worden de bollen gepoot. Dit gebeurt door vrijwilligers, dus hierbij de oproep om te komen helpen. Schepje of bollenplanter mee?
Het duurt met elkaar niet zo lang, met meerdere planters is het zo gepiept en wordt het komend voorjaar Oentsjerk een bloemenzee!
Rond 15:30/16:00 uur sluiten wordt de de middag gezellig afgesloten met een kop koffie/thee en cake Bij Vera in Heemstrastate.
Iedereen is van harte welkom! Aanmelden is niet nodig.
De verzamelplaats is komende dinsdag bij de ingang van Heemstra State om 14 uur!
Komt u ook en helpt u even mee?