
Het nieuwe pand op het Sanjesfjild in Oentsjerk wordt momenteel gereed gemaakt voor de verhuizing vanuit Gytsjerk.
En dat geeft natuurlijk nogal wat werk. Met vrijwilligers wordt ook deze klus geklaard en men krijgt veel ondersteuning. Maar het blijft wel een uitdaging om alles op tijd klaar te hebben. Gytsjerk moet 28 februari opgeleverd worden en dat duurt nog maar vier weken!
Gelukkig is deze ruimte twee keer zo groot dan waar men nu zit. Ook waren er nog elders spullen opgeslagen maar als het goed is zou het erin moeten passen…. Eindelijk eens in een nieuw pand wat fijn werken zal.