
Met het versieren van de straten voor de feestweek is men druk doende. Het geeft natuurlijk stress maar ook binding.
Zo ook op de Wynzerdyk waar de medailles al om de nek gehangen worden terwijl de palen waar ze eigenlijk aan moeten nog maar amper staan. Hier staat Siep Faber trots als een pauw met haar eigengemaakte medaille voor de borst!
Terwijl de mannen hard werken om de palen voor de versiering aan te brengen en de vlaggetjes op te hangen heeft zij alvast haar inbreng geregeld. Dat geeft toch een fijn gevoel en het versterkt de onderlinge band met de medebewoners van de straat. En dat is nu net de bedoeling van een dorpsfeest!
Klik op de onderstaande foto, hij is staand.