...altyd nijsgjirrich!

Stingray in Gytsjerk

Op het evenemententerrein speelde Stingray voluit op zaterdag 30 mei.

Met prachtige muziek speelde zeventallige band in een schitterende omgeving en ook nog eens met heel mooi weer. De bandleider was Hans Kuypers. Hij komt oorspronkelijk ook uit de Trynwâlden. De eerste 9 jaren van zijn leven heeft hij hier doorgebracht. Hij kon dan ook, nog hier wonende, familie begroeten en vond het bijzonder hier te mogen spelen.
Met de geur van hamburgers en een drankje was het prima uit te houden op het terrein. Er konden nog wel wat meer belangstellenden bij maar die er waren genoten volop!